12 Ara 2014

KUŞ UYKUSU


Aşka gelsen.

Olan olmuş geçen geçmiş deyip süzülsen usul usul. Kapı aralık. Parmak uçlarında gelsen de olur. Küçük bir dokunuşla ışığı getirsen yanında. Eşikten içeri girsen. Bağışlansam attığın o ilk adımda.

Başka gelsen.

Rüyalar pek kalmıyor. Hayaller tat vermiyor. Beklemenin sonu yok. İçinde kül ateşler, ardında kor bakışlar, inkarına imkan olmayan bir gelişle. Sesi soluğu kesildi gururun. İnadın miadı doldu. Sokakta yağmur sek sek oynamakta. Balkonlar kirli çarşaflarla bezeli. Herkesin perdesi örtülü bir benimki ışık. Herkesin gönlü usandı bir benimki yine aşık…

Keşke gelsen.

Akan her şey dolu dizgin göçerdi. Duran herkes usanmaktan yoruldu. Umuda veda vakti, her yerde amansız bir kış uykusu. Ben işitirim. Serçe adımlarla gelsen de olur. Güvercin atışlarla yüreğinde. Her an dönüp geri gidecekmişsin gibi. Olur.

Benimki kuş uykusu…

5 yorum:

  1. Senin yazılarını okuyunca içimden birini beklemek geliyor ne güzel anlatıyorsun...

    YanıtlaSil
  2. Yazinin basligi o kadar sempatik ki.. İcimi isitti bu yazi nedense :)

    YanıtlaSil
  3. Aşk gelecekse dr hakeden kişiye karşı olsa ama kuralı yok bu işin hiç öyle olmuyor :(

    YanıtlaSil
  4. Umut bu sonuçta, veda etmeyelim.Zaten, içimizdeki ses de buna imkan veriyor mu ki ? :)
    Ama bu ikilemler yoruyor be insanı, yoruldum ben. Her gün sil baştan alıyorum bir şeyleri.
    Sil Baştan isimli film gerçek olsa keşke.. Sadece acı veren anılar silinse..

    YanıtlaSil
  5. Zevkle okudum,çok güzel bir yazı,başlığa da bayıldım.Sevgiler..

    YanıtlaSil

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *